Söndag

Nu är jag hemma igen, men bara för några timmar. Kan inte fatta att det är ikväll/inatt som jag åker; är fortfarande varken nervös eller pirrig.. Har bara ett par småsaker kvar att lägga i resväskan, sen är jag ready steady.

Jag drömde en skum dröm inatt förresten. Den va skum men kändes sjukt verklig. Jag strövade runt i en stor, mörk byggnad av sten, som då och då påminde om Schillerska, men för det mesta var okänd. Jag gick i alla fall runt där i olika rum och korridorer, och en efter en dyker Louise, Kattis, Calle, Balle och Ida upp. Och det var så läskigt för vi kramades och jag sa hej då och allt detta; och när jag vaknade trodde jag verkligen för en sekund att jag hade träffat dom. Men sedan rycktes jag tillbaks till den hårda verkligheten. :)

Nu ska jag och mamma gå äta på en grekisk restaurang, mumma! Sen blir det till att duscha, byta om och åka i stort sett. Sjukt. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0