Septum

Men jag har ju glömt att dokumentera min nya septumpiercing (som i och för sig har blivit gammal vid det här laget!). Gjorde den för över en vecka sedan, själv hemma hos Kimmy. Det gjorde faktiskt inte ett dugg ont, hur lite folk än tror på det, men därimot brakade det till ungefär som om man spräcker en mycket spänt korvskinn. Fast ännu värre :) Men jag är ju inte den som är den, utan fortsatte bara trycka tills kanylen visade sig på andra sidan. Lite knövligt att få bort tången från kanylen, men efter lite våld och slit så fixade det sig med. Bilden är ju dock lite dum, eftersom det ser ut som en krok med en kula på snarare än en ring, men jag antar att ni fattar grejen ändå! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

sara, du är snygg och du är hardcore

2010-01-28 @ 00:07:09
URL: http://amandalindskoug.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0