Januari 2010

Oh my, snart börjar skolan! Vi slutade ju nyss? Låg i natt med världens ångest, buhu, jag vill inte! Tycker det kan vara lov i 2-3 veckor till, och sen hade jag faktiskt varit nöjd.

Imorgon skall jag upp sex på möra och åka till kussen i karlstad, spännande ;) Har inte settna sedan i somras; vilket som vanligt är alledeles för längesedan. Vi ska väl antagligen in till Bergvik och glo i lite affärer, hoho. Dubbel uppmuntran nu i ångestens och vintermörkrets glansdagar.. tur det.

På lördag fyller Annof 20 år, mehe. Självklart är det inte han som skriver en önskelista till mig, utan jag som skriver en till honom. Fina grejer dä! Kanske köper honom en stjärtlapp i och för sig, för det är sjuukt mycket snö här(!) och det finns varken pulkor, tefat eller stjärtlappar.. Eller jo just det! Det finns en spark som jag åkte på igår, haha. Det var första gången i mitt liv som jag åker spark på "riktigt". Jävlar vilken fart det blev!

Skriver bara massa skit som ni märker; så jag tror jag ska sluta nu. Ska väll göra en sån där "att göra"-lista för det här året också :) 

x Pierca septum (kommer göra det innan min födelsedag :)
x Fixa håret (ska göra en alternativ sidecut)
x Försöka bli vardagsveggie (dvs. bara äta kött på helger, och lägg märke till "försöka")
x Äta mycket mindre skit (Kanske borde köra med lördagsgodis eller något..)
x ... ehhehehe

Häddå ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0