Kyla, mörker & skor



Jag saknar det faktiskt. Även om det var -26 grader på sina håll så saknar jag lugnet, tystnaden, knarrandet av packad snö under iskalla converse, ledigheten, friheten. Nu är det mesta grått, blött och halt. Dessutom har jag en rejäl dos av stress som injenceras varje morgon innan jag vaknar och som håller i sig tills jag lyckats somna.

Jag väljer att pigga upp mig själv genom lite shopping, åtminstone fönstershopping, och jag ska alldeles strax möta upp Kimmy på torget för att klämma på ett par skor jag förälskade mig i igår. Nu har jag dessutom köpt piercingtång och kanyl; så snart lär det nog sitta en tjurring mellan näsborrarna på mig :)

Nu måste jag springa till spårvagnen så att inte Kimmy blir tröttare på mig än vad han redan är.. hihi. ♥


Kommentarer
Postat av: AL

Tänkte väl att du skulle lägga upp den bilden=)

2010-01-13 @ 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0