Och så fick hon för sig..

..att börja blogga igen? Okej, nu hörde jag enda hit hur ni suckade och tänkte att "den har vi hört förr". Och joda! Det har ni säkert. Men så är ju inte jag så seriös av mig alla gånger heller. Och att försöka skadar ju ingen ;)

Halvligger här helt jäkla däst i sängen, utan musik och utan tillstymmelse till socialt liv. Borde verkligen rycka upp mig, men det låter som en alldeles för stor kraftansträngning.. Ska faktiskt snart ut på en promenad, så det är inte mer än rätt att jag får ligga här och ladda upp mig. Igår var jag ute och gick flera mil; men jag tänker inte säga vart för då tappar ni andan och får en hjärtinfarkt som landar på mitt samvete - och det vill jag ju inte!

För övrigt var detta bara en liten uppvärmning, men jag kommer sannerligen skriva igen.. någon gång.. errhm.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0