Lite sånt där allmänt

Att man kan vara så trött?! Har för det första inte kunnat tänka på hela dagen, och har för det andra inte kunnat röra mig på hela dagen. Släpade mig trots allt runt slottskogen med Jossie i släptåg och knut i hälen.

Var vid arkaden efter skolan också; är ju försökskanin för någon slags hårfärg. Riktigt smart faktiskt, ska dit två gånger till och sedan har jag tjänat mig 750 kr ;) Inte helt fel såhär i juletid, inte för att det kommer handlas julklappar för pengarna, men ändå! Idag kletade dom någon kräm bakom örat på mig, och på torsdag ska dom se hur infekterad jag är. Förhoppningsvis ingenting alls: och då rakar dom av mig håret. Eller så är örat borta och då får jag inte vara med mer. Det är ju värt att testa i alla fall :)

Imorgon börjar jag en timme tidigare än vanligt. Riktigt schysst med tanke på min genomsnittliga energinivå. Inte nog med att man ska masa sig upp mitt i natten; man ska vara kreativ och fantasifull och skriva en grym uppsats också. Jodå, men visst! Dessutom så ska man ha med sig matsäck, och det har jag ingen, så jag tror att jag ställer in. Fikat är ju hela grejen. Som en stor orgie av prassel och smaskande.

Så, tack, nu äntligen fick jag lätta mitt tunga hjärta. God natt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0