Jävlar, hon lever

1 månad och 1 vecka. 1 månad och 1 vecka. Sjukt.
Sjukt men inte helt oväntat. Jag har loggat in ett fåtal gånger, men i brist på någonting att skriva har jag bara loggat ut direkt igen. Det känns liksom ändå bara som att jag skriver massa ytlig skit, haha. Har funderat på att bli mer djup av mig. Ärligt talat så är jag faktiskt riktigt bra på att vara djup och filosoferande, men då tror jag ingen skulle orka läsa. Vilket jag i och för sig skiter i. Tror min blogg behöver en ny start, eller åtminstone ett nytt utséende. Synd bara att jag är så kass på att ändra sånt där. Jag vill ha förändring.

Nu har flyttrensningen tagit fart på allvar. Det är ju bara en månad kvar, så idag åkte halva vinden ner på boningsplan. Jädrar så mycket skit det finns på de där vindarna! Jag förstår kärringen som bodde i Jossies hus, som lämnade kvar all dret till dom, haha. Av allt som fanns där uppe har hittills bara tre grejer tillhört mig, om man bortser från alla barbiedockor. Så det var ju inga värre aha-upplevelser precis, som man kanske hade hoppats på.

Jag är så jäkla kass på att avsluta ett inlägg. Det är ju inte precis att jag planerar vad jag ska skriva, så oftast blir det ju bara pang på rödbetan. Men varför bryta traditionen? :)
God natt ♥

Kommentarer
Postat av: A

snygging!

2009-05-25 @ 00:04:40
Postat av: Anonym

men hot stuff...alltid.

2009-05-31 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0