Åhh. !!

Fan. Jag är så arg på mig själv.
Hade till och med ställt klockan tidigare för att åka till skolan tidigare och plugga. Tro fan att jag vaknar nu då istället. Man tappar liksom bara lusten till allt. Fan. Jaja, nu lämnar vi det här och övergår till något roligt.

Köpte tågbiljetterigår till Oslo, why? Jo för att matcha dem till Social Distortion biljetterna vi också köpte! Hur jävla ballt kommer inte det att bli då? Torsdag: Göteborg, Tisdag därpå: Oslo.
Det enda som är lite dåligt är att det krockar med flytten till linné, så nu kan jag inte flytta. Nej men jag får väll ordna det på något sätt, men jag känner mig bara taskig att jag drar iväg utan att hjälpa till..
I vilket fall så har vi ingenstans att sova sedan, hoho, jag gillar äventyr! :D ♥

Kommentarer
Postat av: kusinvitamin

gerej å va snygg...

2009-05-31 @ 10:19:48
URL: http://fixarns.bogg.se
Postat av: Sanne - bloggdesigner

Hej!

Jag har rea på några utvalda bloggdesigner just nu. Välkommen att kika, och kanske fynda :)

2009-06-10 @ 16:29:16
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0