Efter lugnet kommer (snö)stormen

Brrhh. Så himla typiskt! Självklart är det rena rama snöstormen ute nu -priset som man får betala när det i stort sett var vår igår.

Kom precis hem från skolan, och nu är det bara en dag kvar denna vecka :) Har två prov, två redovisningar och läxor nästa vecka, så den blir nog lika rolig som den här! Jag antar att det inte kan hålla på så i en evighet heller, men nu när jag tänker efter så kommer jag på att vi har minst ett prov i veckan ända fram till påsklovet.. fun.

Ni skulle se hur det ser ut här nu. Huset ligger ju ute på internet nu, och morsan och farsan gör bannemej inget annat än att flyttstäda. Det ser ut som ett dockhus här. Jag lever som på robinsons ö, utan några prylar någonstans. Alla badrumsgrejer, smink, skolböcker, kläder, tidningar ALLT är nerpackat. Ganska jobbigt att gå och rota upp rätt grejer ur rätt flyttlåda fort man ska ha någonting, men men, sånt är livet. Det är ju värt det om man säger så.
Dessutom fick min syster reda på häromdagen att hon fått en lägenhet i Majorna. Verkar som att hon hänger på oss med andra ord,  för det tar ju inte lång tid från Majorna till Linné om man säger så.
Blabla, nu ska jag sluta snacka skit. Fick precis ett oroväckande sms från Jossie, bäst att jag ringer. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0