Mitt i natta

Kan man ju säga att det är nu. Och att det alltid är när jag helt plötsligt av någon anledning blir pigg som en gnu. Har suttit häri en evighet, men det känns som två minuter. Jag vet inte ens vad jag väntar på..
På ett sätt längtar jag tills imorgon, på ett sätt verkligen inte. Jag längtar till gymmet, men jag är inte allt för pepp på skola. Skall gymma varje dag den här veckan, det ni!
Hoppas på att det blir lika fint vårväder som det var idag, så att jag kan lära mig att uppskatta en joggingtur ute i naturen. *Klia klia* Nu skall jag krypa till sängen där jag hör hemma, och fortsätta klia på armen eller något annat roligt tidsfördriv. God natt! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

supersnygga, trendiga och framför allt handgjorda smycken hittar du i min blogg. Gå in och kika vetja :)



fridafritzon.blogg.se

2009-03-17 @ 15:00:19
URL: http://fridafritzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0