Det där med lockar.

Jag blir mer och mer sugen på lockigt hår för varje dag som går. Och jag fattar inte varför folk verkar ha någonting emot lockigt hår? Jag menar, hur gött hade det inte varit att baragå upp på morgonen och redan ha frisyren fixad. Om man inte vill ha sådana där "perfekta" korkskruvar då.. Men det vill ju inte jag ändå, lite ruffs skall det ju vara :)
Jag undrar dock hur det går till det där med permanent.. Jag vill ju inte gå där ifrån med ett över-örona-långt kärringkrull! Liksom, om man kan bestämma "lockstorlek" och sådant själv.
Allra helst vill jag ju ha långt, tjockt och rakt hår. Men hur lång tid tar inte det? Lika bra att a det krull så länge ^^

Och med krull menar jag typ sådant där (till vänster). Typ ganska små och många lockar. Men nu efter att ha läst senaste VOGUE uk så har jag ångrat mig. Nu vill jag ha halvstora lockar á la Lily D. på bilderna nedanför :)

Jaja, Brännis du kan nog lite om det här så du får gärna slänga in en kommentar. ♥

















Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker det är jättefint! gogo!

2009-03-05 @ 17:26:00
URL: http://amandalindskoug.blogspot.com
Postat av: Anofo

...för att det är jävligt jobbigt att ha lockigt hår... ;)

2009-03-05 @ 17:35:17
Postat av: Brännis

min 18 års babj, hoppas du fick mitt sms på din speciella dag, är en dålig vän (I'm sorry) och bara skickar ett sms men hade full rulle den dagen och du ska lätt få din present snart! Ett tips med lockarna du ville ha, kör på en lätt permanent, vi tar en svag vätska och stora spolar, kommer bli gör snöggt... jag kan göra det på dig, för fan <3

2009-03-05 @ 18:28:25
URL: http://thedeepestocean.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Lockar är jättefint men det är jobbigt ibland, mina lockar är iaf helt ostyriga! haha Kram :)

2009-03-19 @ 22:43:34
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0