Mellandagsrea!

Mellandagsrean är nog den smartaste uppfinningen ever. Affärerna tjänar storkovan på att lura i kunderna att de i stort sett ger bort grejerna; och vi kunder tömmer våra bankkonton och är lyckligare än någonsin. I alla fall jag.

De 750 (det blev 950) kronorna jag fick för hårexprimentet kunde inte kommit mer lägligt än såhär till jul! Det betydde ju att jag kunde shoppa ännu lite mer :) Var i stan i lördags, men jag skall dit på tisdag igen. Då lär väll ingenting finnas kvar i och för sig.. I lördags fick jag i alla fall tag på: (detta är det inte meningen att ni ska läsa, jag skriver bara upp det för att jag själv ska komma ihåg)
Jeans
Mörkgrå, stentvättade med "skinn"detaljer på sidan av höfter/ben. Cheap Monday, 50%
Linnen
Ett svart och ett vitt, oversized med knappar framtill. 50%
Topp
Svart med "nitar" över axlarna, hehe. 50%
Topp
Svart med spets som går över axlarna och ner på ryggen, 75% (kassörskan slog fel, egentligen vare 50%)
Bustier
Snygg och svart helt enkelt :) 50% minst..
BH
Skitfin! Svart med små rosor, trekantsmodell typ med bred spetskant under tuttarna. 50% minst
Jeansjacka
Liten, grå, stentvättad, utan krage och med en dragkedja som går snett över jackan. Mer än 50% (trorom slog fel där med..)
Ring
Snygg och annorlunda och svår att beskriva :) 50%
Armband
Tre stycken, två med stora pärlor och ett med typ.. rep, haha. 50% i alla fall.
Klänning
Svart "skinn"klänning utan axelband och med en dragkedja i mitten :) Ingen rea, men ändå billig!
Trosor
Lika bra att passa på när kontokortet ändå glöder!

Såpp, nu kommer jag ihåg det i alla fall ^^

Imorgon (snarare idag, jäklar!! klockan är fem!!) väntar storstädning. Det hjälps bannemig inte att jag städade så fint till julen; det blev stökigt igen redan samma dag.. *suck*. Det där med städningen har jag visserligen sagt i x antal dagar nu, och som ni förstår har det inte hänt någonting; inte åt rätt håll i alla fall. Kanske borde satsa på att vända tillbaka dygnet medan jag ändå är igång, jag tycker faktiskt inte det är okej att vara svinpigg (haha; svin-pig) när klockan är över fem på möran..

   
Där kan ni skymta lite av den ena toppen iaf :) Nu ska jag nog försöka sova! Natti ♥



Kommentarer
Postat av: Anners

Lella :)

2009-12-28 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0