Fredag.. typ.

Och ja! Sista dagen innan lovet :D Kommer nog vara helt stenad (inte hög) dock, med tanke på vad klockan är nu.. Varför började jag skriva ens? Måste ju verkligen sova. Jaja, skall gymma imorgon igen - vilket jag gjort varje dag denna veckan. Sedan hoppas jag på att få träffa mina små flickor som jag knappt ser längre, hoho.

På lördag åker jag upp till min lilla snutt, och stannar där hela lovet. Tio dagar är inte så dåligt! Hoppas jag inte får lappsjukan bara, han har ju inte lov precis.. Hmmf.
Nej förlåt, jag somnar ärligt talat nu. Ett riktigt dåligt och osammanhängande inlägg blev detta, men va fan, jag är ju så intressant ändå! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh you naughty (stavn.?) Girl. Hahaha jag måste också sova. Puss

2009-04-03 @ 02:26:04
Postat av: Johanna

Oh you naughty (stavn.?) Girl. Hahaha jag måste också sova. Puss

2009-04-03 @ 02:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0