Onsdag

Inte illa att vara hemma från skolan klockan halv sex.. Känns så sjukt. Började dessutom klockan åtta.Redovisingen idag är i alla fall avklarad, och det gick bra, så jag känner mig lättad :) Bara två inlämningar och en uppsatsskrivning kvar då den här veckan.. Ändå så bloggar jag? Haha.

På fredag kommer älsklingen hit, och på lördag åker vi till Ullared! Första gången som han är där, stackarn :) Hittar väll förhoppningsvis någonting, om inte annat  schampo och strumpor. Hoppas dom har det där Fructis Nordic Hair, som funkade skitbra (iallafall på mig). Håret blev alldeles blankt, mjukt och lagom luftigt :) Haha, jag borde bli sådan där tv-shop-nisse.

Nu måste jag skriva skriva (skriva) skolarbete. Kanske bloggar senare! ♥

Kommentarer
Postat av: L ö v e n d a h l

Du är så söt :)

2008-11-05 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0