Torsdag

Bara en dag kvar tills älsklingen kommer! :D Jag längtar!
Fast.. mitt rum.. borde få sig en rejäl omgång alltså. Och mina läxor också.
Tänk vad man tror att man skall hinna allting "senare" hela tiden. Sedan så sitter man där klockan nio på kvällen, och inte mycket har hänt. (Borde kanske byta ut "man" mot "mig" istället, eller varför inte "dam"?). Jag har i alla fall varit till stallet en sväng. Systra mi flyttade hästen idag, till ett stall som ligger fem minuter från mig, inte dåligt :) Har faktiskt saknat det där. Hästar, stallet, myspys och hödoft.. Kanske skall dra med mig älsklingen dit någon dag? Hade varit jäkligt kul att se honom rida! HAHA.

Och tänk att det redan har gått nio månader :) ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

9 månader? REDAN?! :O

2008-11-06 @ 22:35:25
URL: http://publictrash.blogg.se/
Postat av: Annöf

Nej jag tänker inte rida :D men jag älskar dig!

2008-11-07 @ 00:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0