Torsdag



Jisses vilken skön dag det har varit idag! Först en sovmorgon (försov mig nästan ändå), sedan ett studiebesök på en utställning på stadsbiblioteket ("tagen på sängen", ganska tråkig) för att sedan sluta för dagen :) Passade på att cykla en sväng till stallet, och om en timme ungefär skall jag möta morsan på sportlife. Skall skriva in mig och ta mitt första pass, roligt! Helt sjukt att det redan är torsdag, men jag kan ändå inte låta bli att vara lite avundsjuk på Johanna och Alexandra. Johanna är just nu i Egypten, och ligger säkert och glassar någonstans, medans Alexandra åker till London ikväll. Uhamejjen.
Jag berättade väll inte att jag övningskörde för första gången (officiellt för första gången), i.. tisdags eller något? Det gick faktiskt ganska bra, får väll försöka få ut farsgubben någon gång (några gånger) i veckan nu så att det händer något. Det är ju trots allt inte jättelång tid kvar tills jag fyller arton :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0