Tisdag

Vaknade igår med kliande bölder över hela kroppen, hmf.. Såg helt sjukt ut, och det var jäkligt läskigt eftersom jag inte visste vad det var. Enligt sjukvårdsupplysningen var det typiska allergichocks-symptom, och jag har ingen aning av vad det skulle vara ifrån i så fall? Det blev i alla fall bättre under dagen, men kom tillbaka i natt igen, fast då bara på handleder/armbågar/skulderblad/knän/höftben. Eller bara och bara, haha. Verkar nästan som om det är någonting med sängen, eftersom det hade lagt sig och slutat klia under dagen..

Jag köpte faktiskt den där dunjackan igår, och herregud vad skönt det var med en riktigt varm gosig jacka! Jag hade tur också, eftersom det var nästan den sista som fanns kvar :) Nu fattas bara ett par riktigt varma, pälsiga vinterskor!

Sedan hade jag lyxen med en jättelång och skön sovmorgon imorse, för att sedan skriva historiaprov. Ett riktigt underhållande prov faktiskt, där jag hittade på händelser och krig som inte alls har inträffat :) Jag tror nog att läraren kommer ha minst lika roligt när han rättar. Det verkar dessutom som om dom flesta hade hittat på en hel del om Sveriges historia. Wunderful! ♥



Kommentarer
Postat av: Din brännis

Du är så söt min chickan! Jag saknar dig så! Nu sitter våra morsor och tjötar, ljudnivån är hög och ostbågarna är framme på bordet, haha! Glöm inte, att det är vi två om 20 år!

2008-11-05 @ 18:30:12
URL: http://slowlove.blogg.se/
Postat av: Tiagirl

Min lilla tjej fick sådana utslag för ett tag sen, hon r ju bara fem så det är lite svårt att förklara för henne... Hon såg för jävlig ut verkligen och så det kliade... Fick av grannen sen framåt natten allergitabletter och provade och det hjälpte tack och lov. Fattar inte vad hon skulle ha varit allergisk emot bara...

Så nu har jag ett lager hemma. Vad heter dom??? Samma som clarityn iaf, sånt som folk med astma och allergier brukar ha.

2008-11-07 @ 00:36:32
URL: http://tiagirl.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0