Måndag - och nu snöar det..

Jag gillar inte snö. Eller snarare, jag hatar vintern. Just nu i alla fall. Snö kan väll vara fint om det är i sisådär tre dagar, riktigt mycket, och att man slipper själva nedfallet och slasken. Men så är ju inte fallet. Haha, himla mycket fall hit och dit. Jaja, jag hade utvecklingssamtal idag, och jajemen, både kära mor och far var med. Det gick i och för sig bra allting och så, men jag har verkligen inget till övers för sådana där samtal. Det började väll avta någonstans i åttan-nian, haha.
 Nu ska jag snart iväg och träna dansstep, och det ska bli hur kul som helst! Det är så himla gött att gå på ett gym där man kan variera sig, och inte bara köra styrka typ. Tränade spinning i torsdags, och har förutom idag bokat pass på tisdag och torsdag också :) Det börjar ta sig det här! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0