Måndag, igen

Nu ska jag börja träna igen, hihihoho.
sportlife den här gången. Nautilus blev lite väl långtråkigt med samma maskiner varje gång! Jag ser fram emot att kunna träna annat än bara sådant, och istället träna typ aerobic, spinning, yoga och allt :)
Det störda är väll att typ hela familjen har årskort där, inklusive farsan!
Gött att alltid ha någon att träna med, och förhoppningsvis blir Jossie också medlem :)

Vet ni vad?
Jag har blivit kär i en (annan) grej nu. Det måste vara något fel på mig.. Men den är hur söt och fin som helst ju :) Och liten, lätt att ha med sig och alldeles.. alldeles underbar!

Det är nog dags för Sara Hansson att börja spara. Någon gång i livet måste man ju göra det också. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0