Elsa! :)

Nu har jag bokat mina två första lektioner på bilskolan, och jag blir nästan lite nervös.. Det kommer säkert vara svinhalt och snöstorm när jag sätter mig i bilen, och så trör jag gasen i bott och kör sönder allt som är. Hjälp.
Dansstepen förut var jäkligt sköj, men det var inte så lätt att hänga med första gången. Ska köra vanlig Body Step på torsdag, och det är nog lättare :) Sedan har jag ju som sagt Body Balance imorgon också, med yoga och grejer, som jag alltid har velat testa! Wihu!

Och vad tror ni inte jag får reda på nu? Att jag har biologiprov i övermorgon! Hur kan jag (och andra) ha missat det när jag varit på alla lektioner? Sådant blir jag bara så lack på. Nu har jag ju inte vilka sidor det är på, och det är redan tisdag imorgon. Det blir råplugg järnet, och råstress järnet. Bajs :(

Nu ska jag hoppa i säng och drömma en lång, bra dröm. Haha, god natt. ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

sidorna 39-58

dast om nu INGEN vet förutom jag så tvivlar jag faktiskt på att det faktiskt är nått...men det står iaf det på planeringen xD

2008-11-25 @ 16:10:35
URL: http://publictrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det du på bilden?? :O

2008-11-27 @ 11:01:46
URL: http://cherriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0