Tillbaka igen..

..efter en helt underbar festival! Vi åkte hem (till älsklingen) på lördag natt, och jag skall hem till Göteborg senare ikväll. Jag vill inte hem! Jag vill tillbaka till Borlänge med en jävla massa musik och gött folk. Känns sjukt att jag skall jobba imorgon igen, och jag tror fan att detta får bli sista jobb-veckan. Inte mer än två veckor till i alla fall. Festivalbilder och lite rescensioner får bli ikväll eller imorgon :) Men kan i alla fall tala om att Sex Pistols var mycket bättre än vad invalida rescensioner i diverse tidningar säger. Det är som vanligt, dom stämmer aldrig. Nu funderar jag på att ta en uppfriskande promenad, det är ju trots allt tjugo grader ute.. Påtal om väder, för en gångs skull hade man tur med den saken! Strålande sol och hundra grader med uppfriskande vind istortsett hela tiden. Och vet ni varför? Jo, för att jag inte packade ner varken shorts, kjol eller bikini. Haha ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

FUUUUUUUUUUUUUUSK!

D:

Jag ville ocså se Sex Pistols ditt jävla bajsbarn xD

2008-06-30 @ 23:41:10
URL: http://killerrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0