Tillbaka i bloggen

Har inte kunnat blogga (igen), men nu är jag här :D
Har haft en grymt kul helg, men mer än så tänker jag faktiskt inte gå in på det. Vill inte att någon skall ha fel uppfattning om mig, haha.
Klockan är mycket, och jag har massor att göra. Kom hem för inte så speciellt längesedan, och åker till Värmland imorgon direkt efter skolavslutningen. Detta betyder att jag har denna kvällen på mig att packa, förbereda etc. och sedan konka runt på all packning hela skolavslutningen, kul!

Herregud vad publishme.se krånglar. Det har tagit mig hur lång tid som helst bara att skriva dessa raderna. Blä.

Hoppas ni får en trevlig (och lugn) kväll i alla fall :) ♥

Kommentarer
Postat av: sandra - sjfashion.se modebloggen

kulit =)

2008-06-10 @ 16:28:03
URL: http://www.sjfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0