Pigg, Piggare, Trött.

Att jag aldrig kan sova när det behövs! Skall ju snart upp och till jobbet, och inte har jag sovit speciellt mycket det senaste heller. Vilken tur att lilla Kattis har slutat somna sju, och kan vara vaken med mig på msn då :D Haha, och jag har vart ritsugen hela dagen, och nu kom det tillbaka. Sätter jag mig med det nu så är jag fast ända tills klockan ringer. Imorgon är det bara en dag kvar tills jag åker! :D Har därför jättemycket att göra;
  • Jobba
  • Komma hem och skriva packlista (om jag inte gör det ikväll)
  • Göra packlistan nödvändig, dvs. Packa
  • Städa rummet
  • Göra mig iordning (sådana där viktiga saker som måste göras innan avfärd)
  • Och fasen, jag måste ju tvätta!
Hur ska detta gå? Kläderna kommer ju vara blöta i väskan nu bara för att jag är så glömsk! Uhamejen, får bli plastpåsar och upphängning när jag kommer hem till älsklingen, haha.
Eftersom jag ändå bara sitter här och inte kan somna, tänker jag ta och skriva packlista åtminstone.
Sedan måste jag sova, så jag säger god natt nu! ♥


Kommentarer
Postat av: erica

fin blogg!

2008-06-23 @ 17:59:06
URL: http://ericaa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0