Onsdag

image119

Lägger in en till bild från i lördags ^^ Haha, sött att man ser Lisa ligga och titta nere i hörnet!
Ingen skola idag, så istället har jag.. käkat chips och gjort ingenting. Skall väll iväg till Sisjön med min syster och hennes son när som helst, så årets första dopp kanske blir lägligt?
Skönt att vara ensam hemma, men i vanlig ordning så går min brorsa runt o skräpar ner som fan så fort han är hemma, som jag måste städa upp. *Suck*.
Har fortfarande ingen aning om vad jag ska ha på mig på skolavslutningen :S Jag vill ha någon söt, somrig klänning, men har såklart inte hittat någon :( Har affärerna öppet på nationaldagen? Annars är jag väll tvungen att springa runt i stan hela lördagen, men det ordnar sig ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Annörs

pussgurka!

2008-06-04 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0