Onsdag

Nu är jag lite orolig! Har känt mig lite smått illamående av och till både igår och idag, och så får jag reda på att Martin spydde som fan så fort han kom hem från jobbet idag. Jag hoppas verkligen inte att jag har något sådant. Men med tanke på min tur hela tiden (läs: extrema otur i allting) så kommer väll jag också få det lagom till P&L.

Nu har jag dessutom gjort en liten förslagsskiss till dig, Jossie ^^
Det blev elefanterna, men än så länge är den inte riktigt klar.
Hon skall tatuera sig den flickan, och bett mig hjälpa henne lite med att rita motivet.

Från det ena till det andra. Nu har mamma och pappa åkt, och jag ska gå ner och laga mat som jag skall ha med till jobbet imorgon. Tro det eller ej, men det här var tredje dagen i rad som jag åt pizza. Har ätit pizza sex gånger på en vecka nu, hjälp!♥

Kommentarer
Postat av: Josse

WIIIIIE! Du är så snäll mot mig, vet du vah? :3

Och jag tror jag också håller på att bli sjuk >_>

2008-06-18 @ 20:25:31
URL: http://killerrainbow.blogg.se/
Postat av: johanna

fick ditt mess, har nada pengar men började le och blev glad, det är bara inte jag som är onyttig märker jag :). vi får ses snart, det blir ju fan aldrig av ;/!

2008-06-19 @ 13:16:12
URL: http://imstillyours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0