Men vad blire?

Skulle rita en sak, men det blev någonting annat. Skit samma, blev bara  nöjd med överdelen, och det går ju inte direkt att sudda resten :(  Den är ju inte klar än heller, men gud vad hungrig jag blev! Och vad klockan är mycket, som vanligt :)
Idag har jag jobbat, sedan vart det hem och hänga tvätt / tvätta, börja packa och.. rita ^^
Nu märker jag att jag måste vara uppe hela natten. Och allt pga. att jag hittade en pennvässare i lådan, och tänkte att jag skulle vässa mina färgpennor.
Herregud vad jag slöddrar. Nu skall jag göra nytta! God morgon. ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Bli medlem på deviantart och lägg upp dina bilder som 'Tattoo Design'.

Då kommer du senare se folk som går på stan med dina tatueringar xD

2008-06-24 @ 14:18:23
URL: http://killerrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0