Länkar till diverse hemsidor

Letade just efter ett inlägg, och upptäcker att det inte publicerats överhuvudtaget. Hmmf, konstigt.. Men men! Publicerar det därför nu istället (medans jag väntar på att LA ink skall laddas klart, mihi).

5 juni -08

Äntligen finns det saft i huset! Jag tvingade Jossie följa med mig och handla för ett stund sedan, och då bad hon mig att länka lite hemsidor till henne, med diverse smink-hud/hår/nagelvårdsprodukter etc. Så då tänkte jag att jag lika gärna kan göra det här :)

www.eleven.se
Antagligen min absoluta favorit. Stort utbud, och jag tror nog jag vill ha precis allt! Skit mycket coola grejer där, allt från smink och hårvårdsgrejer till inredning och kosttillskott.

www.strawberrynet.com
Vet jag en parfym jag vill ha, så köper jag den här! Stort utbud på olika märkesparfymer,smink och hudvårdsprodukter - till bra priser.

www.fouches.se
Även här ett bra utbud, och hur mycket som helst man vill ha. Dessutom är det billigare än om du skulle gå till t.ex. Åhléns. Dom har märken som till exempel; Dr Hauschka, Nuxe, Primavera, Too Faced osv. Dessutom säljer dom också smycken, parfymer och doftljus!

www.cestca.e-butik.se
Dessa har inget stort utbud, men har otroligt söta förpackningar till sminket (vilket har jäkligt stor betydelse enligt mig^^ ). Dom säljer som sagt smink, vilka mestadels kommer från USA.

www.sephora.com
Otroligt lyxig webshop, med ett väldigt stort utbud av de allra flesta stora märkena. Finns väldigt mycket "naturliga" produkter så att säga, därför är det inte speciellt konstigt att priserna är lite högre (beroende på vad man jämför med).

www.hqhair.com
Elisabeth Arden, Dermalogica & Agent Provocateur är bara några av alla märken som finns här. Hemsidans namn är lite missledande, då HQHair (förutom hårvårdsprodukter) bland annat också säljer smink, hudvårdsprodukter och parfymer.

Sådär mina vänner, hoppas ni hittat åtminstone en ny hemsida att sitta och frossa i ^^
Nu ska jag städa i mitt rum, så att älsklingen inte drunknar i klädhögen när han kommer :) ♥


Kommentarer
Postat av: Josse

Sephora är GRYMT.

var inne i en av deras butiker med morsan, när jag var i NY.

Nån liten mineralpuder grej från Laura Keller eller nått avr jättebra :3

Om jag var sminkberoende, skulle jag använda det mer.

Och jag håller med på den där cestca.e-butik.se grejjen.

Söta förpackningar gör VÄLDIGT mycket.

ibland vill man bara ha förpackningarna. Helt onödigt, men dom är ju så söta ._.

2008-06-22 @ 20:39:58
URL: http://killerrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0