I let them see my soul that day.

Jag har kommit på att denna sommaren kommer blir en jäkla musik-sommar :D
Nu: Peace and Love.
Juli: Springsteen (pappa köpte biljett till mig och älsklingen igår :D), Thåström + Kent, samt börjar Wacken
Augusti: Wacken, Way out West (har inte biljett än, men det skall fixas!)

Kanske har glömt någon, men än så länge ser det ju lovande ut :)

Håller just nu på att fixa till det sista, och lägger över lite musik till mobilen. Känns som om jag som vanligt kommer glömma hälften av allt jag ka ha med mig, haha. Var inne och kollade hur vädret i Borlänge skall bli, och det skall vara typiskt sånt där sol ibland - regn ibland väder. Det vill säga att man måste ha med sig jättemycket kläder så att man inte sitter där i stekhetta med galonbyxor. Eller i stormen med bikini. Och jag som från början alltid har med mig kläder för ett år, har tagit den största väskan jag kunde hitta på vinden. Med hjul då förstås, och jag kan lova er - den är gigantisk!
För övrigt diggar jag denna tatueringen grymt mycket, haha! Hur ball är den inte? ^^
Och nu måste jag springa. Hur skall detta gå med all packning? Åh nej, jag är säker på att jag har glömt hälften :( ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Förlåt för att jag inte var uppe hela natten och höll dig sällskap D:

Sängen och jag ville kramas D:

2008-06-24 @ 14:19:43
URL: http://killerrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0