Hårgrejer!



Som ni ser har jag köpt mig lite hårgrejer idag, och tänkte att jag dessutom skulle recensera produkterna efter det att jag använt dem :)

Toni and Guy Refreshing Dry Schampoo
Köpte jag på Åhléns för sisådär 120:- . Tänkte att det skulle vara bra att ha nu (speciellt) till P&L, eftersom jag inte tror det kommer bli speciellt mkt hårtvättande där. Och jag vill gärna att håret skall vara någorlunda fräscht :) Får se hur den funkar, och hoppas på det bästa!

Schwarzkopf Osis+ Dust it
Ett puder som man pudrar vid hår-rötterna för en upplyftande och matt effekt. Jag köpte den på Panache för 130:-, och vet att den är riktigt bra. Man kan styla håret precis som man känner för det; allt från extremt ruffsigt till en bara lite upplyftande effekt - så att håret inte ligger så tråkigt och platt som det kan göra ibland. Håret mattas dessutom av, och blir därför inte så fett som det kan bli av spray eller vax. Inte nog med det håller den väldigt länge!

L'Oréal Elvital Solar After Sun
En hårinpackning som egentligen är till för att använda efter att håret blivit utsatt för mycket sol och salt/klor-vatten. Jag tänker dock använda det som vanlig hårinpackning, eftersom det gör håret mjukt, lent och glansfullt och dessutom bevarar/framhäver hårets färg. Jag köpte det på Åhléns för bara 40:- (extrapris), och då är ändå "flaskan" på 150 ml.



Kommentarer
Postat av: Josse

Puder för håret?

Nu har dom fan uppfunnit allt :O

2008-06-22 @ 20:34:58
URL: http://killerrainbow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0