Grillning hela veckan!

Idagimage118 åker morsan och farsan till landet, hur gött är inte det? Ensam hemma tills på söndag! Och knappt någon
skola på det ;) Det luktar grillning varje kväll tror jag! Igår klickade jag hem en klocka, eftersom jag efter lite promenerande på kundvagnar utanför Ica, förstörde min. Hörde från älsklingen att den damp ner i hans brevlåda idag(!), den leveranstiden var verkligen inte att klaga på :) Bara han kommer ihåg att ta med sig den på torsdag, så får ni se den då ♥

Kommentarer
Postat av: anna

Ja jag tycker den är bra =) man får vara lite försiktig bara så man inte smetar på för mycket..då blir fransarna lätt klumpiga :P Ha det bra!

2008-06-03 @ 21:57:53
URL: http://anniwiwo.blogg.se
Postat av: johanna

haha, den bilden har vi tagit som insperation utav till vårat bigga arbete som har utställning i höst :)

2008-06-04 @ 12:54:18
URL: http://imstillyours.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0