Wasabinötter

Ännu en låång promenad! Vi var ute och gick i, håll i er, över två timmar!! Närmare bestämt två och en halv. Rätt duktigt tycker jag i alla fall ;) Under promenadens gång (höhö) passade vi på att kika in på hemköp. Där köpte Kimmy en påse full med wasabinötter, och det var nog det äckligaste jag ätit. För det första var dom gröna med orange-aktigt mojs på. Sedan smakade dom rena skiten. Kunde lika gärna sugit på lite aceton, köp ALDRIG dom!

image69

Dessutom kan jag meddela att dom inte alls såg lika fräscha ut som dessa på bilden.

Men nu skall jag kasta mig i säng! God natt. ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon!jag har också ätit de där, och de är jätteäckliga. Ha en bra dag!

2008-04-15 @ 11:19:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Anonym

dom är svingoda ju! :p

2008-04-15 @ 21:34:57
Postat av: Kimmy

HAHAHA!! neeeej dom är goda.. =) förutom då dom besöker näsan också=C

2008-04-15 @ 22:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0