Valborg

image73God morgon! Har ledigt idag, men självklart vaknar jag klockan åtta ändå. Av ren protest vägrade jag gå upp innan nio, haha, och snart skall jag hoppa in i duschen. Skall träffa Calle idag, och vi ska väll ta en sväng på stan. Ska se om jag hittar något fint att ha med mig hem :) Sedan blir det hem och packa, in i bilen, och ge sig iväg till Värmeland. Vad vi skall göra där återstår att se, men någonting blir det :)

Jag drömde en hemsk dröm i natt. Aningen inspirerad från Österrike. Jag var instängd i en liten källare med en lillasyster och mamma, och så var det då en skitäcklig gubbe som slog oss och grejer. Jag och den där lillasystern hade varit instängda där hela livet, men vi lyckades tillslut ta oss ut. Och så smög vi oss upp och var nästan ute ur huset, när gubbjäveln fick tag i oss och drog tillbaka oss ner till källaren. Det var i alla fall skithemskt :(

Jag vaknade tillslut i all svett och tårar, i min sköna säng. Jag kan inte fatta hur hemskt det måste ha vart för den kvinnan och hennes barn. Fyfan. Men nu skall jag springa till duschen, jag skriver nog innan jag åker också ^^ ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

MEN, då kanse vi ses på freda då?, om du ska dit lr nått hö-höh-hö


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0