Typiskt mig :(

Men neej.. Jag klarade det inte. När jag träffade mamma igår så var jag så hungrig att det blev en chicken burger på Mc Donalds... Och en cheeseburger... Och medan jag ändå biktar mig kan jag lika gärna säga hela sanningen. Allting avslutades med en glass med kolasås. Så nu har jag fått skräddarsy den där dieten. Och istället för att BARA äta äpplen, så ska jag äta MYCKET äpplen, och inget onyttigt. Det är ju trots allt mig vi snackar om. Men jag gjorde upp med Johanna idag att vi ska göra den riktiga dieten samtidigt någon gång.

Shoppade idag: ett par jeans, en kofta, ett par skor (och strumpbyxor). Ska lägga ut lite bilder sedan :)
Och vet ni vad! Idag skall jag nog gymma, för första gången på säkert två månader. Woho, hade tänkt bli lite seriös igen. Och det är så dags, beach 2008 närmar sig med stormsteg ;) ♥

Kommentarer
Postat av: Annörs

menemnemenemen men fåru äta äppelpaj då?:D

2008-04-02 @ 17:21:40
Postat av: Pärlan

Varför går du ens på diet? Man ska äta allsidigt och då kan man äta onyttigt en gång i veckan om man vill :S

2008-04-02 @ 18:08:41
URL: http://queenofdawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0