Strumpkrig i lådan, tåkrig i strumpan

Sådär, äntligen. Har rensat ut allt som var på iTunes. Inte ens hälften kunde ju spelas upp, så det var lika bra att ta bort skiten. Har packat nu, och ska hem till syrran och hämta min jacka som har vart där sedan rockbaren. Sedan ska jag möta upp Kimmy, åka till skolan och glo på den där kulturdags-invigningen, innan jag beger mig till tåget :)
Påtal om rensning, så är min strumplåda i stort behov av en. Det ser ut som ett tredjevärldskrig i den, men det verkar inte finnas ett enda par. De enda jag hittade var ett par med tår, haha, så det fick bli dom. Nu sitter jag här och viftar för fullt! ♥

Kommentarer
Postat av: Annörs

aaw, vifta tårna :)

2008-04-23 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0