R.I.P. Engla

Fyfan vad hemskt. Så fruktansvärt. Mamma kom precis in och berättade att 42-åringen har erkänt att han mördat Engla. Jag sprang in i vardagsrummet, och hörde att dom även hittat kroppen. Jag har gått runt och hoppats på att dom skulle hitta henne vid liv ända sedan jag läste om hennes försvinnande, men tyvärr får man inte alltid som man önskar :( Hon var bara 10 år, och hade för fan hela livet framför sig. Hoppas det jävla svinet som mördade henne (och en kvinna år 2000), får så sjukt långt fängelsestraff att han inte kommer ihåg vilken färg gräset har när han kommer ut. Om han nu ska få komma ut. Mina tankar går till hennes familj och vänner, och jag sörjer verkligen för deras skull.

Vila i frid. ♥



Kommentarer
Postat av: Annörs

Eftersom vi är i Sverige känns det som att han på sin höjd blir dömd för dråp och efter ett halvår är han ute igen. "vadå, han skötte sig ju.."

2008-04-13 @ 21:23:04
Postat av: Ahrén

jätte fin blogg!

2008-04-13 @ 21:53:19
URL: http://ahren.blogg.se
Postat av: Jossie

Jag började storlipa D:
Jag blir ffn sur i säcken på idioten ;____:

2008-04-13 @ 22:39:34
URL: http://killerrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0