Packa Pappas Packsäck. Kappsäck? Papphäck.

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera bloggen. Fy skäms på mig. Ska sätta igång att packa nu, i god tid som vanligt, eftersom jag skall till älsklingen idag. Blir lite tajt schema, eftersom jag skall till skolan klockan två, och tåget går klockan tre. Men det fixar sig! Och en sak. Varför kan jag inte få sova ut på morgonen? Jag är trött på att vakna halv sju av mig själv, när jag får sova till elva. Kan inte ens somna om.

Fick höra något roligt av Kimmy som jag hade förväntat mig hamna på Jossies blogg sedan, men icke :(
Dom hade stått på skolgården, då Kimmy hade utbrustit att han kan karate. En rakad kille i 25 års åldern hade då sprungit fram till honom "JASSÅ?! Du kan karate?!" Och börjat göra massor med slag o grejer, Kimmy den stackarn trodde att hans liv hade nått sitt slut. Killen tog sedan tag i Jossie och studsade henne tio meter upp i luften, gång på gång, fick riktigt synen av Tiger i Nalle Puh. Men jävlar vad jag skrattade när jag fick höra detta, och bajs att inte jag var med! ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie

Förlåt. xD
Men jag är också jävligt dålig på att uppdatera min blogg xD

2008-04-23 @ 20:35:01
URL: http://killerrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0