Nu har jag fått nog!

image53image54
Jag måste göra något åt mitt hår. Jag klarar inte av mitt korta, slitna, stripiga hår längre.
Jag vill ha långt, naturligt blont och svallande. Sådär sjukt perfekt som syns i typ schampoo-reklamer.
Men mitt hår vägrar växa! När jag höll på och färgade håret så växte det hela tiden, när man inte ville det - för då blev det ju utväxt hela tiden. Men nu, när jag väntar på att mitt naturliga ska komma fram, vägrar det. Så, jag har kollat runt på lite kosttillskott, och har väll bara hittat två som är hyffsat stora; Silica & Hårkontroll.
Skall köpa båda, knapra i mig, och hoppas på goda resultat. Dessutom gör det ju ingenting att mina naglar behöver stärkas ;)

image55

Give me, someone? ♥


Kommentarer
Postat av: C.

åh, snygg kavaj! den vill jag ha...

2008-04-08 @ 15:07:56
URL: http://christie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0