Ledig

Ledig idag! Min ända lektion är inställd, men jag skall ändå möta Kimmy på biblioteket idag för en rejäl pluggstund. Det är verkligen nödvändigt nu, och skulle vi gå till ett café eller liknande skulle det ara bli massa prat om allt annat istället.
Satt och knåpade lite med ett gammalt photoshop som fanns på datorn, och det var faktiskt riktigt kul, när man började fatta hur man skulle göra! Har aldrig orkat lägga ner någon energi på det förut, men nu kan jag lite i alla fall :)
Nu sitter jag och dreglar framför forever21.com, det blir nog en beställning där snart! ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie

vad hände med specialgympan då? var den också inställd? :O

2008-04-15 @ 16:24:39
URL: http://killerrainbow.blogg.se
Postat av: bella

Ja vi ville inte ha nånting som alla andra har:) Är verkligen skitnöjd med resultate!

2008-04-16 @ 09:46:30
URL: http://blingis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0