Jobb, jobb, jobb

Nu är inte syftet att klaga över att jag har jobb - för det är jag jäkligt glad över!  Men titta ut. Nu är det verkligen vår, vad jag kan se så ser det till och med ut som sommar. Jag säger bara en sak, nu åker solglajjorna på! Fasen va gött, sa jag förresten att jag fyndade ett par från H&M? Ett par fulsnygga, halvrunda, som enligt mig är helt grymma. Det gjorde ju inte saken att dom var gratis heller ( eller ja, fem spänn). Jag ska ju iväg och jobba nu i vilket fall som helst, men det hade vart så skönt att slippa det och vara ute istället. Men jaja, hoppas ni har lika fint väder, så ni kan leka i trädgården för mig med! ♥

Kommentarer
Postat av: Annörs

Här uppe har vi minsann jobbarväder :O

2008-04-10 @ 16:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0