It's raining Yoggi !

Om man säger som såhär. Trött. Fy faen vad trött jag är! Vet inte vad det är med mig, men jag går ständigt runt och känner mig halvt utmattad, så också efter att ha jobbat till långt fram på kvällen. Tror det kan bero på min förkylning som har ett fast grepp om min näsa, och som har haft det i inte mindre än tre veckor nu. Inte illa, rena motionen att springa och snyta sig varannan sekund!
Det märks fortfarande skillnad på mitt hår efter den där inpackningen, och ni, yoghurt. Ingen jädra jordgubbsyoghurt. Det skall såklart vara helt naturell yoghurt. Haha, duscha i yoggi hade vart något det!

Mina teckningar går att stapla på hög. Nästan. Det är jätteskoj! Ritade nyss en svala åt Vitamin,
som hon skall tatuera :) Och just det ja! Påtal om ingenting. Men jag var inne på Hemköp, och mumma vad jag såg där. Runda boll-korvar som man kunde köpa i någon slags bruk (ja, ni ser). Med fick man en liten minigaffel och jag tror även någon sås hängde med. Om det luktar rumpa när man öppnar ett mamma-scan paket, vad luktar inte det här? ♥

image59  image60

Kommentarer
Postat av: Emelie

"mummms"

Postat av: Kaimy

Eww..*spyr*

2008-04-11 @ 16:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0