Hemma igen

image71

Nu har man kommit hem igen, trött som bara den! Har varit rena sommarvädret där uppe, åtminstone dom första dagarna :) Så där låg man i en badenbaden och göttade sig, men vad förvånad jag är att det är mulet och regn här i göteborg. Jag är lite konfunderad över vad jag skall göra med valborg. Vara här och göra något, eller vara hos älsklingen och göra något? Verkar ändå som om alla här är bortresta, och att det ska bli regn, men och andra sidan är jag antagligen ensam hemma. Alltid något :)

Fick redan på att min syster och hennes kille gjort slut, och shit, det känns som om dom har varit tillsammans i evigheter. Han har flyttat ut också, så nu sitter plutten där alldeles ensam :( Så som en sann lillasyster skall göra, erbjöd jag hennes mitt fulla stöd + kladdkaka ^^ Men hon hade visst redan tryckt i sig en pizza.. Hon med. ♥

Kommentarer
Postat av: Annörs

haru smygfotat min trägård:O

2008-04-27 @ 22:01:55
Postat av: Emelie

bäst för dig att du ringer och pratar om ostkanten i danmark

Postat av: Jossie

Du ska fira Valborg här. D:
grillning, musik och alkohol ftw.

2008-04-28 @ 16:00:19
URL: http://killerrainbow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0