Äppeldiet - dag 1

God morgon! Vad jag gillar tisdagar, trots allt. Visst, det är dagen efter måndag, och låångt kvar till helgen. Men o andra sidan har jag världens sovmorgon, en lektion, och slutar tidigt. Måndagar blir liksom bara som en försmak av resten av veckan.
Och idag är all snö borta (tror jag), och jag och mamma ska till stan och shoppa. Måste ha kläder till lördag, plus lite annat smått och gott. Kommer bli jobbigt att gå förbi alla fik och resturanger :(
För jag har väll inte sagt det? Att idag är första dagen med min äppeldiet. Ska alltså leva på äpplen i tre dagar. TRE DAGAR. Och det är faktiskt mycket för en sådan som jag, som lever för mat, haha. Får väll se hur det går, men jag tror faktiskt att jag kommer klara det... ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

vänta lite nu, tre dagar.. enbart äpplen? vatten då, och sega ostbågar från dagen efter :(?

2008-04-01 @ 19:19:20
URL: http://imstillyours.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0