"Always on the lips, never on the hips!"

Blö, det är inte roligt när älsklingen är i skolan! Sitter här och trögar igenom ett svenska arbete som det är lika bra att börja med. En jämförelseanalys, som ska vara klar om två veckor.

I vilket fall som helst skall det tydligen finnas ett läppglans som ger mättnadskänslor, sjukt men sant! Den innehåller tydligen massa vitaminer och ger energi. Ersätta lunchen med lite läppglans? Njaa..  Ska jag vara ärlig så tycker jag det är fel att uppmuntra produkter som får tjejer/kvinnor att sluta äta. ♥

Kommentarer
Postat av: Jossie

OMFG.
Jag vill ha, ändå, dock :3
VAR FINNS DET?! xD

2008-04-24 @ 17:32:05
URL: http://killerrainbow.blogg.se
Postat av: Annörs

jag tycker också att det är fel =C

2008-04-26 @ 17:21:06
Postat av: Fanny Gillbjer

snygg design
ha en bra kväll
kika gärna in min blogg

2008-04-27 @ 19:58:38
URL: http://fannygil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0